9 Şubat 2011 Çarşamba

soğuk algınlığına karşı ben

Hayatımın en iğrenç soğukalgınlığı-grip(her neyse nesini) yaşıyorum sanırım. Klavyeye dokunurken bile parmaklarım sızlıyor, hiç anlamış değilim. Pazar akşamı ani bir göğüs ağrısıyla başladı üzerine 2 gün yattım, bugün ise sanki hiç aralıksız 3 paket sigara içmiş gibi ağırıyor göğsüm.(Sigara sağlığa zararlıdır.Evet. Ben bildim bunu. Zaten bu gidişle bırakıcam da. Evet.) Etime iğneler batırıyorlar sanki anlamış deilim hiç böyle olmam ben. Grip olacak gibiysem dünyanın bana göre en süpersonik ilacı olan zencefilimi içerim. Yetmediği yerde ilaç takviyesi alırım hiç bir şeyim kalmaz... Ama bugün hastalığımı karşıma alıp soruyrum hangimiz daha inat =) 1 hafta önceden bugün için program yapmıştım, pazara gidicektim ve bütün göğüs ağrıma rağmen sıkı sıkı giyinip gidicem, temiz havanın iyi gelemesini umud ediyorum. (yoksa hapı yuttum sanırım =) )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...