1 Şubat 2013 Cuma

Ve Düğün Fotografları...

Hem bütçemize uygun hem de dijital kopyaları bize verecek bir fotoğrafçı aradım, uzun süre ama bulduk. Az ve öz fotografımız oldu diyebilirim. Çekim düğün sonrasında yapıldığı için, ikimizde çok rahattık. Konu hakkındaki en hoş yorum ise kuaföründü. İlk defa 2.ye aynı geline gelin başı yapıyormuş, çok rahat oluyor. Ne istediğini tam olarak biliyorum, hiç bu kadar rahat gelin saçı yapmamıştım dedi.  Tabii biz düğün ve balayı arasında zamanımız olduğundan avantajlıydık herşeyi dinlenerek, tadını çıkararak yapabildik. (tek sorun vize çıkacak mı endişemizin bitmemiş olasıydı)

Fotograf çekimi için, Tirilye, Kumyaka ve Mudanyayı istedik. Çok iyi bildiğimiz, anılarımızın olduğu yerlerde çekim yaptırmak bize daha hoş geldi. Hem de tekdüze bir çekim olmayacaktı. 


Mudanya' da restauranta dönüştürülmüş bir yalı bulduk, oradaki garsondan izin alıp içinde çekim yapmaya başladık. Hani önceden gezip arasak o kadar hoş bir yer bulamayabilirdik belki de.... Artık çıkmak üzereydik oradan ki, mekanın sahibi olan bey geldi ve bize ağzına gelen herşeyi söyledi sanırım. Ve kovulmaktan beter bir halde, çıktık oradan. Keşke insanlar biraz daha anlayışlı, biraz daha yapıcı olabilseler. Eğer bu şekilde davranmasa defalarca o mekana gidip yemek yiyebilirdik, ama şu an gitmeyi düşünen insanlara bile bu durumu anlatıyoruz. 




Moralimiz bozulsa da durmak yok yola devam dedik. Hemen ileride benim hep çok hoşuma giden bir ev vardı, sahibinden izin alıp önünde fotoğraf çekmeye başladık. Biraz sonra kapı açıldı ve çok zarif bir bayan çıkarak bir çift küpe uzattı bana. Ve size layık değil ama yine de uğur getirmesi için size bir şey hediye etmek istedim dedi. Ne kadar mutlu olduğumu, ne kadar hoşuma gittiğini anlatamam size. O mutlulukla ver elini Tirilye dedik. Oraya kadar gitmişken önce Çamlı Kahvede bir mola verdik. Gelinlikle etrafta gezmek sizin için normal olsa da etraftakiler için çok normal olmayabiliyormuş, bunu anladık =) Yemeğimizi yiyip başladık fotograflara yine =) Oradan başladık ve ara sokakları gezik. Neden bilmiyorum ama orası bana hep huzur verecek sanırım.  

Ve benim hep istediğim şeylerden bir diğeri melek kanatları ile fotograf çekinmek olduğundan, ondan da kusur kalmayayım dedim. Ama çok ağırlarmış kaldıramadım ben onları ki....Ondan eteği eciş bücüş, kambur bir gelin çıktı ortaya =) 

Çekim bitti, stüdyoya gidip orada gelinliğimi çıkarayım da rahat rahat arabaya sığayım en azından dedim. kot tişört üzerine tac ve duvakla muhteşem kombini yakalayarak evin yolunu tuttum. Normalde hiç bir apartman sakini ile karşılaşmazken, tüm apartmanın erkeklerinin kapı tamire inmiş olması ve benim o halime garip garip bakmalarıyla gülsem mi ağlasam mı diye kalakaldım =) 

2 yorum:

  1. fotolara bayıldım. allah nazarlardan saklasn:)

    bu arada blogumda çekiliş var, katılırsan cok mutlu olurum:)

    sevgiler

    http://www.prettyinpinkbride.com/2013/01/size-bir-hediyem-var-my-first-giveaway.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...