17 Şubat 2012 Cuma

yeni ciciler

İşsizliğim ve nişan koşuşturmaları ile günler her ne kadar geçse de insan yeni şeyler istiyor her zaman. Genellikle indirim ganimetlerini kaçırmayan hatta şu, insanların bunu şu fiyata nasıl buldun diyerek  sinir olduğu tiplerdenim ben. Bu benim etrafı karıştırmayı çok sevmemden kaynaklanıyor. Bir mağaza ya da pazarda saatlerimi gıkım çıkmadan geçirebilirim.

Ben her ne kadar bu sene çok farkına varamasam da, dibe vurmamış olsa da indirimler çoktan başladı. Bu sırada ben de bir şeyler ele geçirebildim. Ben mi farkına varmıyordum daha önce bilmiyorum ama sanırım bu sene Koton'un indirimi epey uzun sürdü gibi geliyor. Korupark'a her gittiğimde uğramaya başladım, çok uygun fiyatlı şeyler bulmak mümkün. Alışveriş yapmamak için dirensem de yıldızlı elbise ve kolye beni al beni al diye ağlamaya başladılar. Tabii ki ben de onları kıramadım. =)
 Bu kolyeyi 5TL gibi bir fiyata aldım. Epey zamandır uzun bir kolye istiyordum, malum bu tip şeyler aramadığınızda karşınıza çıkar, ben de arkadaşıma doğum günü için hediye ararken buldum ve kaçırmadım.


Inditeks grubunun indirimleri de meşhurdur, malum. Bu sene Zara'da pek aradığımı bulamasam da Bershka' da pantalonların 20TL' ye düşmüş olmasını göz ardı edemeyip ispanyol paçalı bu pantalonu hemen kaptım.

Malum bu tipte pantalonların altına topuklu ayakkabılarla bacak boyu olduğundan, çok daha uzun gösterilebiliyor. Benim gibi kısa boylu olunca bu tip avantajları hemen değerlendirmek gerek. Daha önce Bershka'dan hiç pantalon almamıştım, nasıl çıkacağı konusunda bir fikrim yok. İndirimde biraz da defolu ürünler mi getirmişlerdi bilmiyorum ama orada denediğim bedenler bana biraz garip geldi. Normalde 36-38 beden giyerken, 34 bedenlerin büyük gelmesi epey enteresandı. =) Biraz zor olsa da sonunda bedenime olan birini bulabildim.




Bunlar inidrimin bonusları idi. Genelde indirim döneminde asla es geçmediğim mağaza Mango olur ama bu sene koşuşturmaktan pek gidemedim. Bursalılar bilirler, Zafer Plaza'daki Mango her ne kadar karışık da olsa çok uygun fiyata birşeyler alabilirsiniz. Orada 10 lira gibi fiyatlara gece elbiseleri bulabiliyor insan, denk geldiğinde. Daha önce de söz elbisemi oradan aldığımdan bahsetmiştim. Sözde giydiğim elbise ile beraber bir de siyah kadife bir elbise aldım. Malum evleniyorsun, artık hanım hanımcık kız olman gerek mantığı ile de annem tarafından bu şekilde yönlendirilmem de söz konusu olmuyor değil tabii =)

Fotografta kadife olduğu için parlama yapmış, ne yazık ki iyi bir fotograf bulamadım. Üstte askıda durduğundan çok daha iyi durduğu kesin.

Ve son olarak da İzmir' den gelen arkadaşım her zaman olduğu gibi eli boş gelmeyip, her birimize bir sürü şey getirmiş.  Her biri mis gibi kokuyor. Benim için kozmetiklerin kokusu çok önemli. Mis gibi koktuğu zaman sanki daha fazla etkisi varmış gibi hissediyorum. Özellikle sigarayı bıraktıktan sonra daha iyi koku almaya başladım. Her şeyi bu şekilde ayrıştırıyorum, sanırım biraz da hiç kokmadığını düşünerek bütün gün sigara kokusu ile insanlara koktuğum günlerin acısını çıkarmak istiyorum, mis gibi kokan ürünlerle.

Ürünlerin tamamını Rossmann' dan almış, ne yazık ki Bursa'da olmayan bir marka. İnternet sitesine baktığımda,Watsons' ın daha uygun fiyatlısı olduğunu söyleyebilirim. İki firma da aynı şekilde hem normal kozmetik ürünleri hem de kendi markalarını satıyorlar. Yanılmıyorsam Rossmann daha uygun fiyatlı. Ürünleri kullanmaya başlayınca da nasıl olduğunu söylerim. Çok güzel kokuyorlar, kullanmaya kıyamadım. =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...