16 Nisan 2012 Pazartesi

Karmakarışık

Uzun zamandır yazamadım. O kadar yoğun geçti ki herşey... Zaten ona buna bakmak/almak epey vaktimizi alıyor, bunun üzerine hastalıklar ölümler, cidden yorulduk. Nişanlımın eniştesini kaybettik, çocukluğumdan beri ilk kez bu tarz bir ortama girdim, cidden garipti. Daha da garip olanı insanların başsağlığı dileklerinden sonra hayırlı olsun demek için benim yanıma gelmeleriydi. Aile içine ilk kez böyle bir ortamda girmek istemezdim ama kısmet böyleymiş...

Yok olduğum döneme bir de İzmit gezisi sıkıştırdım. Hava da güzelken İznik üzerinden yol boyunca manzara çok güzeldi. Ancak vakit bulup fotografları bilgisayara atamadım daha. Baharın tüm güzellikleri yol boyunca dizilmişti. İzmitteyken hep beraber daha önce görmediğimiz bir yere gitmek istedik, hem de güzelce gezeriz dedik ve atlayıp Karasu'ya gittik. Ancak büyük bir hayal kırıklığı yaşadık. Sahil boyunca açık tek bir cafe bile yoktu. İnsanı bırakın yol boyunca kedi köpek bile görmedik. Karadenizin dalgaları ve rüzgarla beraber arabadan bile inemeden aynen geri döndük.Yazın da görmek gerek belki ama yapı itibari ile çok bakımsız geldi bana o kadar güzel bir sahil çok daha iyi bir hale getirilebilir diye düşünüyorum. İzmit' e gitmişken Outlet'e uğramadan dönmedim tabii ki... İstediğim kadar vakit geçiremesem de bir kaç mağazaya uğrayabildim. Orada yaşasam düzenli olarak giderdim sanırım. Park Bravo daha önceki gidişlerimde çok uygundu ancak bu defa diğer mağazaları ile aynı fiyatlar vardı. Olmazsa olmazım Mango'ya da girdim. Orada aklımda olan asıl parçalardan hiç bir şey bulamadım, ama çok hoş metal boncuk işlemeli bir gece elbisesi aldım ve sadece 35 llira gibi bir fiyata.

Bu yoğun durgunluk döneminin sonunda ise güzel bir haberim var. Bugün itibariyle işe başladım. En azından artık istediğim şeyleri gönül rahatlığı ile alabileceğim. Çalışmaya da başlayınca zaman iyice daralmış oldu hazırlıklar için, hızlansak iyi olacak gibi duruyor...Çalışmayı çok özlemiştim, umarım beklediğimden daha da iyi olur herşey, benim için iyi dilekler dileyin =) Bu rutine alışıp işlerimi yoluna koyduğumda yine blogumla daha aktif olarak ilgileneceğim, ama sanırım şu sıralar biraz aksamalar olacak... Herkese mutlu haftalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...