1 Nisan 2012 Pazar

Örgü ile yandan topuz gibi birşey

Saçlarımı kestirmeye üşendiğim için artık şekil almamalarıyla mücadele yöntemleri oluşturmaya çalışıyorum. =) Tembellikte son nokta desem o da değil, ben de anlayamadım kendimi...

Hazır saçlarım fazlasıyla uzunken ve şekle girmiyorken değişik modeller denemenin tam zamanıdır dedim. Love Maegan blogunu epey uzun bir zamandır takip ediyordum. Onun video ile anlatımını yaptığı saç modellerini denedim. O kadar basit şekilde bu kadar güzel şekle sokabileceğimi bilseydim, şimdiye kadar gittiğim bir çok davette saçlarımı hemen böyle yapardım. 



Videoyu  LoveMaegan bloğundan izleyebilirsiniz. Ben ne yazık ki fotograf çekmedim bu saçımla. Benim yaptığım bu kadar havalı olmasa da nostaljik ve şık bir görünüm oluştu. Değişik modeller arayanlara tavsiye ederim. =) Benim gibi hiç bu tarz örgüler bilmeyen biri bile ilk denemede becerebildiyse, denemeye değerdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...