29 Nisan 2012 Pazar

Karmakarışık 2

Her yeni başlangıçta umutlar hevesler vardır. İnsan özene bezene adım atar başlangıçlara.. Ben de bu şekilde ilk gün işe gittim ama ne yazık ki hayal kırıklıkları karşıladı beni. Şu an hala çalışmaya devam ediyorum ama içimdeki isteksizliği anlatamam. Hem şu an yaptığım iş başlangıçta bana söylenenden farklı hem de beraber çalıştığım insanlar ilk günden itibaren düşmanmışım gibi davrandılar bana. En azından biri günaydın dediğinde size cevap vermek çok da zor olmamalı. Elbet herşey yoluna girecektir, daha iyi birşeyler karşıma çıkacaktır diyorum. 

Olanlar o kadar canımı sıkıyor ki, evlilik hazırlıklarında bile hevesim azalmış durumda, resmen yaşam sevincimi emiyorlar iş yerinde. Ama yine de her şeyi yavaş yavaş halletmek zorunda olduğumuzun farkındayım. Dün tekrar İnegöl' e gittik ve koltuklarımızın siparişini verdik. Koltukları daha önce farklı bir mağazada beğenmiştik, çok hoşumuza gitmişti ama fiyat bizim için çok çok yüksekti. Biz de şansımızı deneyelim dedik ve bu yazımda bahsetmiş olduğum koltukçuya beğendiğimiz koltuğun fotograflarını yolladık ve yapıp yapamayacağını sorduk. Yapabileceğini söyledi hem de bize mağazada verilen fiyatın 4'te 1'ine. Bunun yanında oturma odası için köşe koltuk siparişi de verdik. Haziranın ortasında diğer mobilyalarla aynı hafta teslim edilecek. Umarım herşey yolunda gider. 

Bugün dışarıya çıkmışken eve de baltık, en geç 1 aya bitecek gibi duruyor. Kendi apartmanımıza giremedik kapalıydı ama camdan gördüğüm kadarıyla mutfak dolapları filan takılmış. Artık sıra geldi gelinliğe... Eğer bir aksilik çıkmazsa haftaiçinde de onu halledeceğiz. Almayı düşündüğüm modeli ilk bakmaya çıktığımda beğenmiştim ama şu an şüphelerim var gibi. Ama bu şu dönem yaşadığım negatif şeylerden dolayı da olabilir. En azından daha düğüne 5 ay var, bu süreçte üzerimdeki negatifliği atabilirim umarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...