3 Haziran 2012 Pazar

vee gelinliğimi aldım :)

Çok hızlı bir gün geçirdim diyebilirim. Daha önceden beğendiğim bir gelinlik vardı, büyük ihtimalle onu alırız diyorduk. Ama bugün tanıdık vasıtası ile öğrendiğimiz bir iki yere bakmaya karar verdik. Belki daha uygun fiyata birşeyler buluruz dedik, doğrusu. İyi ki de bakmışız...giydim ve siparişi verildi. Hangi ara çıkardım hangi ara ölçülerim alındı bilmiyorum. Ben alışverişi zor insanımdır. Hani bir kaç defa denerim, beğensem de, gider karşılaştırırım. Bu olması gerekiyordu gibi, en baştan istediğim gibi A modeli, tamamen dantel, hatta paşanın istediği gibi askıları da var =)

Prova gününe kadar nasıl dayanacağım bilmiyorum. Üzerime göre dikildiğinde nasıl olacak merak ediyorum, bitsin benim olsun ughhhhh =) Çiçeğimi, duvağımı, tacımı da seçeyim, sevdiceğim de yanımda daha ne olsun....

Ama tabii gün bu kadarla bitmedi, gelinlikle hızını alamayan düğüne kadar yapmam lazım diye diye ertelediğim kulak deldirme işini de akşam saatlerinde hallettim. Bu yaştan sonra daha stersli bir iş oluyormuş, küçükken anlamadan bitiveriyordu.. Hayır acımıyor da ama insan gereksiz yere geriliyor. 

Bugünü bu kadarla atlattıktan sonra, yarın güzel güzel gelin ayakkabısı bir de bazı eksikleri halledebilmek için İzmit'te Outlet Center'a gideceğiz. Eski güzelliği olmasa da biraz da gezme amaçlı olarak yollara çıkmaya değer. Bir şey bulamasak gezmeler tozmalar yeter. 

En büyük parçayı aldıktan sonra gerisi hallolacaktır. Darısı tüm hazırlık yapanların başına....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...