26 Temmuz 2012 Perşembe

İkea Evimizin Herşeyi =)

Bursa kazan biz kepçe gezip duruyoruz. Nedense her bir şey alacağımızda illa İkea'ya da uğruyoruz. Birşey alacak olsam da olmasam da çıkmadan teşhir ürünlerinin sergilendiği reyona uğramak alışkanlık haline geldi. Son 2 seferdir de elim boş çıkmıyorum oradan. Hatta reyondan aldığımı bırakıp onun yerine oradan alıyorum.

Geçen hafta gittiğimizde hasır bir çamaşır sepeti beğenmiştik. Neyse dedik sonra alırız. Aşağıya indiğimde baktım hiç bir hasarı yok yalnızca teşhirde kullanılmış ve fiyatı yarıya inmişti. Aynı şekilde bugünde avize baktık. Bir ürünün benzerleri avizecilerde 150lira civarına satılıyordu. Orada 50TLye görünce hemen alalım dedik. Çıkmadan ben yine fırsat reyonuna bakmak istedim. Bir baktık, aynı avizenin teşhir ürünü olanı varmış ve fiyat 30TL'ye inmiş. Çoğu avizecide zaten teşhir ürününü size teslim ediyorlar, e hiç bir hasarı da olmayınca hiç gerek yok. 

Eğer ıvır zıvır için İkea'ya gidiyorsanız, fırsat reyonuna uğramamazlık etmeyin. Herşey çürük çarık değil =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...