1 Eylül 2012 Cumartesi

Perdeci ile 3. Devre

Bu postu mutluluk dolu yazmayı o kadar çok isterdim ki. Herşey bu sefer düzgün geldi vs diye. Ama ne yazık ki o kadar tartışmanın üzerine perdelerimiz yine hatalı. Hem de ne hata!!!

Ölçüleri güya kendileri aldılar ama salon için hazırladıkları storlar ne yazık ki camı kapamıyor bile... Tam bir karış yeri açık kalıyor. Üstüne üstlük bunu taklarken farketmesine rağmen, montaja gelen eleman biz farketmeden hızla evimizi terk etmişti bile. Odalara geldiğimizde de yatak odası ve oturma odasına aynı tülü yapmışlar. Ve yine daha önce görmediğimiz bir tül. Şaka gibi... Bunlar olduğunda artık sinirden ellerim titriyordu. Hepsini geçtim, yatak odası için karartmalı güneşlik istemiştim. Getirdikleri "kumaş parçası" ne karartmalı kumaştı, ne de istediğim renkteydi. Üstüne üstlük bildiğiniz kullanılmış ve kirliydi. 

Telefon açıyoruz, sorun etmeyin hallederiz diyorlar hala. Ne bir özür, ne başka bir şey. Sanki babasının hayrına getiriyor bize o perdeleri. Sen o kadar para öde sonra adam evine bir perde getirip takmayı beceremesin.Neyse ki bugün sorunu hallettik. Dedik gelin alın perdelerinizi, paramızı da geri verin. Paranla rezil olmak tam anlamıyla bu oluyormuş.

Siz siz olun İpek handaki Günhan mefruşatta uğramayın, derim. Düğüne 20 gün kalmış ben hala 2,5 ay önce sipariş verdiğim perdeler için bu kadar uğraşıyorum. Yazık, her yerde aynı tüller aynı fiyata. Biz bir de tanıdık olduğu için gitmiştik, bunları gördük. 

Bugün tekrar çıkıp perde baktık, umarım 1 hafta içinde yeni perdeler gelecek, artık oturup dua ediyorum. Bu sefer hatalı olmasın lütfen diye.


2 yorum:

  1. canım sorunlar oluyor ama düğün oncesı kendını uzup yıpratma, ben de rapsodi mobilyayla yasadıgım ve yasamakta oldugum sorunları yazdım blogumda ve mahkamelık olacagız cok yakında buyuk ıhtımal, dugun oncesı de yormuslardı ama ıyıkı ozaman kafaya takmamısım dıyorum. insanları su guzel donemlerınde nıye boyle sıkıntılara sokarlar anlamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum canım senin durumunu da. Cidden can sıkıcı bir durum. Keşke her insan dürüst ve sorumluluk sahibi olsa. Neyse ki başka bir perdeci ile anlaştık, umarım sorunsuz hallolacak artık

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...