25 Eylül 2011 Pazar

oje

Yaz başından beri nil yeşili/mavisi oje arayışım vardı. Bir çok markaya bakmama rağmen istediğim tonda oje bulmayı başaramadım. Çevremden flormarın bu tonda ojelerin olduğunu duysam da, bir çok mağazaya bakmama rağmen ulaşamadım. En son olarak Claire's in oje çeşitlerine bakmaya başladım. Ve tam anlamıyla olmasa da isteğime yakın bir tonu bulmayı başardım. Daha öncesinde Claires'ın mat serisinden mercan ve çamur rengi ojelerini kullanmış ve memnun kalmıştım. Ancak rengimiz şişede durduğu gibi durmadı. Aşırı yoğun, sürümü zor, renk mat olmamasına rağmen mat bir duruş ortaya çıktı. (Fotograflarda pek belli olmadı bu durum)



Bu yüzden de arayışım devam ediyordu. Sevgili makyaj güncemin hediye çakilişini gördüğümde çok sevindim. Gabrininin summer edition serisine hiç bir yerde denk gelmemiştim. Mavi tonları tam aradığım gibi gözüküyor. Çekilişe katılmak için : http://makyajguncem.blogspot.com/2011/08/hediye-zaman.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...