1 Kasım 2016 Salı

Hamilelik Heyecanı

Hamile kaldığım andan itibaren ne nasıl olacak, nasıl beslenmeliyim, neler okumalı, neler almalıyım gibi yüzlerce soru kafamda uçuşmaya başlamıştı. Alışveriş konusunda internette dolaşan binlerce liste var. Bunlardan bazıları birçok gereksiz(bunların gereksizliğini insan bebek doğduktan sonra fark ediyor.) olduğunu fark ediyor. İnsan zaten zıbınlar, tulumlar, minicik patikler arasında güzel bir meltemde savrulurcasına uçuyor. 
Ben ilk olarak bebek bakımı ve oynanabilecek oyunlarla ilgili kitaplar almayı tercih etmiştim. Piyasada mevcut bir çok kitap var. Bir kaç kitaba göz gezdirdikten sonra Gökhan Mamur'un 40'ı Uçana  Kadar isimli kitabını alıp okudum. Gerçekten de doğum sonrası beni rahatlatan bilgiler vardı içinde, hatta doğum sonrası da ihtiyaç duydukça açıp tekrar okuduğum bölümler oldu. Lohusalık zor zanaat bu nedenle o dönemde açıp bakabileceğiniz kaynaklar olması bana göre oldukça rahatlatıcı. Oyunlar konusunda aldığım kitaplara gelince, bence boşa yatırım oldular. Çünkü içerikteki oyunların hepsi doğaçlama olarak benim de düşünebileceğim şeyler içermekteydi. 

Tabii ki o dönemde bu kadar sakin değildim. Neyi nasıl almalıyım, bebeğim için en sağlıklısı nedir arayışlarına girmiştim. Hepsi çok güzel zamanlardı. Herşeye bol bol vakit ayrılabilen ve hatta bolca uyuyabildiğim zamanlardı. Bazen o günleri özlesem de minicik bir gülümseme herşeyi siliveriyor. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...