12 Mart 2012 Pazartesi

Bardaklaşma Etkinliği Hediyelerim

Madam Dö Gonç 'un düzenlemiş olduğu bardaklaşma etkinliği vardı. Ben de bu etkinliğin son katılımcısı idim. =) Bugünde sevgili Kahve Keyfi 'nin gönderdiği hediyeler elime ulaştı.


Pakedi açar açmaz mis gibi bir koku yayıldı ki anlatamam. Kitap ve el yapımı kitap ayracını kenara bırakıp, kokunun peşine düştüm. O güzel beyaz pakedi açtığımda renkli bir kadeh içerisine yerleştirilmiş mumluk ve içerisinden ise mis gibi kokunun sahibi olan mumlar çıktı.



Gülter Hanıma bu birbirinden güzel hediyeleri için çok teşekkür ederim. Elimdeki kitabı bitirdiğim gibi Halfeti' nin Siyah Gülü' nü okumaya başlayacağım.







 Bugünlerde benim hediyelerimin de kendisine ulaşması gerekiyor.  Umarım ben de onun beğenebileceği, kullanabileceği hediyeler seçmişimdir. Bir de süpriz var pakette, umarım beğenir. (Aslında süpriz olsun diye hiç bahsetmeyecektim ama dayanamadım.) 

 

2 yorum:

  1. Hediyeniz elime geçeli kaç gün oldu ama ben teşekkür etmekte çok geç kaldım.Kusuruma bakmayın lütfen.Fotoğrafta görülen çikolatayı oğlumla paylaşmak durumunda kaldım.(diyetteyim de:)
    Kupanın içinde meyve çayları demlenip içildi bile.Fotoğrafta görünmeyen lacivert fular ise lavanta kokularına karışıp iki defa boynuma dolandı çoktan.Eh kıştan çıkma üzere olan çatlamış ellerim de kremden nasibini aldı.
    Çok teşekkür ederim.Antalya'dan selamlar...

    YanıtlaSil
  2. ben bu kadehlerden arıorm yaa,nerden almışlar öğrenebilirmisiniz:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...