27 Mart 2012 Salı

is-ti-yo-rum

Evet! ben bunların her birini istiyorum. Hazırlıkların koşuşturmalarından, okuldan hepsinden kaçmak istiyorum, bugün. Kaçamasam da yanında bunlar da olsa fena olmaz yani =)

Mesela şöyle bir kayığa binsem;
Hem mükemmel hem de ürkütücü değil mi? En azından benim için öyle =) Böyle güzel bir denizde balıklarla beraber ilerlemek çok hoş olabilir. Denize açılıp güneşin, rüzgarın, manzaranın tadını çıkarasım var. Şöyle güneş iliklerime işlerken, ben ne taraftan manzara izlesem diye kararsız bile kalabilirim.

Hazır yazın güzelliğinin hayalini kurarken;

Bu sandaletler de çok güzel olmaz mı? Alexander Mcqueen yine yapmış, bronz tende çok şık duracağından eminim. 

Yaza hala ulaşamıyor ve soğuklarla tekrar karşılaşıyorsak, şöyle şirin mi şirin çoraplarla ısınmak istiyorum.


 Ve böyle bir güzelliğin mevsimi olmaz ben yaz olsun kış olsun onları alır bakar, takar koklaşır yerine koyarım gerekirse;


 Alice in wonderland, nasıl sevilmez ki...  Küçük bir çocukken ama kız annesini kaybetti diye hıçkıra hıçkıra ağlamamdan bu güne kaç defa izledim bilmiyorum. Her defasında farklı bir keyf alıyorum. Eldivenler de olsa keyfim kim bilir nasıl olur =)

alice: keşke uyanabilseydim.
şapkacı: hala rüyada olduğunu düşünüyorsun, değil mi?
alice: tabii ki. hepsini ben uyduruyorum.
şapkacı: yani ben gerçek değil miyim?
alice: maalesef. sen benim hayalgücümün ürünüsün. ben de olsa olsa yarı deli birini görürüm zaten.
şapkacı: evet, evet. ama bunu görmek için de yarı deli olman gerekir.
alice: öyleyimdir o zaman. uyandığımda seni özleyeceğim.

Ve her ne kadar evlilik hazırlıklarından kaçası varsa da beynimin, ben bunları istiyorum. Kendime pembe bulutlardan çok güzel bir dünya kuracağım şu an desem de, benim evim çok güzel olmalı fikri insanın aklından çıkmıyor ki, elbet oraya bağlanıveriyor, alışverişler. 

Böyle bir tablo istiyorum, 4 mevsim hep tüm güzelliğiyle dursun karşımda. Her türlü sıcaklığını keyfini katsın salona.

Bunların dışında şöyle bir giyinme odasını,

ve böyle güzel bir yerde tatili de istemeyen olacağını sanmıyorum. =)


Herkese mutluluk, neşe ve bol bol güzel hayaller dolu bir gün diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...