31 Mayıs 2012 Perşembe

Haftanın kısa özeti

Final haftası, aman da mezun oluyorum diye her ne kadar hazırlıklara ara vermiş gibi gözüksem de kafam da bir yandan şunu şöyle yapmak lazım, amaan bu da böyle olsun diye fikirler birbiriyle koşup oynuyor. Dün evimizi teslim aldık. Herkesin bak yetişmez, müteahit söylediği zaman teslim etmez, demeleri arasın da, firmanın evi tam söylediği tarihte hatta kaba temizliği de yapılmış olarak evi teslim etmiş olması beni 2 kat sevindirdi. Dönemin en zor sınavı öncesi gidip bakmaktan kusur kalmadım. (ama o kadar sersemdim ki o anda fotograf bile çekmedim. Bir daha ki sefere kısmte artık =) ) 

Şimdiki paniğimiz, acaba eşyalar salona sığacak mı? Bunu diyen biz, salon geniş kalsın diye gümüşlük ve tv ünitesi gibi parçalar almadık. Salonda masa, konsol, iki tane 3'lü, iki tane tekli koltuk bir de tv sehpası olacak. Ama insanın bünyesi panik olmaya görsün işte. 


Cumartesi günü de artık gelinlik işini kararlaştırmak istiyorum. Örneğin Akay artık 15 Eylülden öncesi için sipariş kabul etmiyormuş. Bunu duyunca artık karar verme vakti geldi dedim. Bir yandan da fotografçı ve balayı işi var kafamda. pasaport geçerliliği nasıl oluyor onu öğrenmem lazım ki hayaller suya düşmesin son anda. Fotografçı konusunda da nasıl yapsak diye düşünürken. Gelinyolu'nun Lucky Tale ile yaptığı çekilişi gördüm. Hiç böyle bir davetiye görmemiştim. (aklıma gelir miydi, onu da bilemedim) Siz de görmediyseniz buyrun izleyin. Ve siz de benim gibi ben de böyle davetiye isterim derseniz de, gelinyolu' na uğrayıp çekilişe bir katılın derim.
 
Belki bu sefer şans benden yana olur da, böyle değişik bir de davetiyemiz, muazzam eğlenceli olabilecek de anılarımız olur =) 

Sınavlar bitsin aldıklarımı, yapmaya çalıştıklarımızı çok daha detaylı anlatacağım yine. Şimdi ders çalışma zamanı...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...