25 Mayıs 2012 Cuma

Gezdim aldım, bir de çalışsam

Sınav haftası gelmiş çatmış, mezun olmaya ramak kalmış. Ben ders çalışmak yerine hala çarşaf yorgan peşindeyim =) Çalışmamak için itina ile her türlü bahane bulunur.

Daha önce nevresim takımı ve uyku seti almak için Sareve gidip bakmıştım zaten. Dün akşam da gidip alalım bari dedik. Gerçi alışverişim epey eğlenceli oldu. Kampanya dönemi olduğu için beğendiğim ürünler Bursa mağazasında kalmamış. Neye elimi atsam kurtuum resmen =) Neyse en azından aradılar taradılar da farklı mağazalardan istettiler. 

 Bunun dışında dengesizliğimi de bir defa daha kanıtlamış oldum.Açık renk nevresim takımı istedim hep ama alınanlar görülüyor. 
Rengarenk, bakınca insanın içini açıyorlar ama =)

Bunların dışında bir de Trendyol çıkarması yaptım. Merakla bekliyorum bakalım, gelsinler diye. Bohça eksiklerini tamamlamaya çalıştığımızdan bahsetmiştim. Trendyolda Bvlgari parfüm kampanyası olunca hemen parfüm işini aradan çıkarmış oldum. Kendime bir şey denk getiremesem de en azından alacaklarımı tamamlıyorum. Bu kadar internette gezinince kendime de ayakkabı aldım. Mint yeşili takıntısı başlamış durumda bende. Ayakkabılarım gelsin de giyeyim =)

Artık kitaplara gömülme vakti geldi de geçiyor sanırım. 





Karşılıklı yeterince bakıştıktan sonra kitaplarla buluşalım bakalım. Bana iyi çalışmalar =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...