3 Ağustos 2012 Cuma

Gelin Ayakkabılarım

 Bugün birazcık evde durup ayakkabıların fotografını çekebildim. Bir çok markanın da ayakkabılarını denememe rağmen ayakkabıcılar çarşısında tamamen şans eseri buldğum bu ayakkabı kadar rahatını bulamadım. Umarım bunu düğün günü şişen ayaklarla da söyleyebilirim. =)


 Bu ayakkabıları alırken, ayakkabıcı elinde fazladan bulunan bu çiçeklerden de verdi bana istersen renklileri çıkarır bunları takarsın dedi ama benim bunlarla ilgili farklı fikirlerim var.
Hem kuafördeyken hem de gecenin ilerleyen saatlerinde topuklardan kurtulmaya ihtiyaç duyarsam diye dünyanın en rahat şeyi olan parmak arası terliğe geçiş yapmayı düşünüyorum. Bazen ben de kendime diyorum biraz rahatına düşkün bir gelinim sanırım. İşte bu rahatlığa kavuşabilmek için de bir kendin yap projesi gerçekleştirmek istiyorum. Tabii öncelikle şöyle güzel bir terlik bulalım bakalım. Hem belki aynı terlikle balayına da devam ederim, çiçekli çiçekli =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...