28 Ağustos 2012 Salı

Perdeci ile 2. Yarı

Dün sabah erkenden kalkıp perdecinin yolunu tuttuk. Hayatımdaki en enteresan esnafla tanışmış oldum. Dükkanda çalışan 3 kişi perdelerin seçtiğimden farklı gelmiş olması ile ilgili 3 farklı cevap verdi. Matematik problemi olsa daha kolay çözülürdü. 

İlk konuştuğum kişi, aaa bayram öncesi çok yoğunduk hata olmuş hemen halledelim, dedi. İkinci kişiye geldik. Elimizde şu an o kumaştan yok, zaten sana gönderdiğimiz daha kaliteli boşuna uğraşma, dedi. Üçüncü kişiye geldiğimizde ise; (işte rezillik burada başlıyor) Senin siparişleri hazırlayacakken baktık, elimizde o tüllerden kalmamış. Baktık bu tül daha kaliteli, güzel de duruyor. Size bundan yapıverelim dedik. Arayp seni çağırıp, tül seçtirmeye mi uğraştırsaydık, dedi. Evet gerçekten bunu dedi. Sonra ben evet daha mantıklı olurdu dediğimde ise şok geçirdi, nasıl yani diye. 

Dükkandaki tartışmalarımız böyle başladı. Gösterdikleri ürünleri beğenmedim. Beğenmediğimde de bana; inat ettiğin için beğenmiyorsun, zaten taktığımız tüllerin metresi senin seçtiğinden pahalı, iyilik yapıyoruz ama yaranamıyoruz da dediler. Oraya nişanlımın annesi ile değil de kendi annemle ya da nişanlımla gitmiş olsaydım, tavrım çok ama çok farklı olurdu. Sanki bana bedava mal veriyorlar da ben burun kıvırıyorum. Yalnız olsam paranızı ödemiyorum, gelin  pılınızı pırtınızı alın evimden ya da çöpe atıyorum bugün, derdim. Başka bir perdeciye de gider mis gibi yaptırırdım, perdelerimi. 

Yaklaşık 2 saat kadar orada tartıştıktan sonra nasıl oldu ise benim beğendiğim tülleri birden buldular. Perşembe gelip takacaklar bakalım. Ama ben nedense hala inanmıyorum, doğru ürünlerin geleceğine. 

Bu süreç içerisinde tabii bir de storları söyledim. Aldım ağzımın payını sonrada, onlar bana gayet güzel duracak bir tane yollamışlar, altı düz olunca o hiç güzel durmazmış. En sonunda konuşturdular beni oralarda ve dedim, siz istediğinizi kullanın alın evinize isterseniz hepinize bana yaptığınız tülden yaptırayım, storu da alın takın ama ben istemiyorum. Bu bu kadar basittir. Bir şeyi beğenirsiniz, parasını öder alırsınız. Satıcıda o ürün yoksa da teşekkür eder tokalaşır çıkarsınız. Ama karşılıklı bir iletişim vardır.

Düğüne az zaman kalmışken zaten gerginsiniz, bir de bu tip satıcılar ile karşılaştığında insanın çok morali bozuluyor. Normalde bu dönemde ev ile ilgili her şeyi bitirmek istiyordum. Ama evimde hala güneşlikler takılı olmadığı için koltukları açıp yerleştiremiyoruz, bile. Umarım sözlerinde dururlar ve perşembe günü bu iş biter.

1 yorum:

  1. yaaa bende perde konusunda sıkıntı yaşamaıştım, esnafların en sinir bozan tarafı bu böyle güzel olur bilmemne demesi. yani benim evim benim kararım sanane dicem bigümn esnafın birine. ben de dediğin gibi dilimsiz storlardan yaptırdım ki çok çok şık duruyor, dilimlilerin modası geçmedi mi hem yahuuuu neyin derdinde bu esnaflar. inşallah sıkıntı yaşamadan halledersin ama hakikaten kavga edilcek kadar varmış, şahsen bize yanlış getirdiklerinde (oturma odasına beğendiğimi yatak odasına, yatak odasına beğendiğimi oturma odasına dikmişler) kavga ettik, ben de nişanlım da annem de haksızlığa pek gelemiyoruz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...