25 Ağustos 2012 Cumartesi

Gelinlik ve aksesuarları :)

Bugün sıcak nem demeden, üşenmeden gelinliğime doğru koştum. Düğüne 1 ay kala gelinliğin etek boyunu ayarlatmaya gittim. Hazır gitmişken de aksesuarlarımı da seçtim tabii...

Siz siz olun gelinlik alırken fiyat ve karşılığında verilenler konusundaki pazarlığı kendiniz yapın diyorum. Bunun ilk nedeni, daha sonrasında ona göre konuşabilirsiniz alışveriş yaptığınız yer ile. İkinci neden ise hem araştırma hem de ekonomik bakımdan daha rahat olabilirsiniz. Gerçi bizim durumumuz biraz daha farklı idi. Duvak konusunu ben gelinliğimin siparişini verirken sormuştum. İki duvak verdiklerini söylemişlerdi. Ancak bunların detaylarını sormamıştım. Bugün istediğim duvağı sorduğumda söyledikleri fiyat farkı ağzımı açık bıraktı. Moda evi yalnızca düz duvak(yalnızca tül) veriyormuş, bense ucu dantelli duvak istiyordum ve bunu bir tac ile kullanma hayallerim vardı.Tac için de ayrı fiyat çıkardılar.

Durum böyle olunca birazda dışarıda gezmek ve fiyatları araştırmak istedim. Girdiğim ilk yerde de hem beğenmiş hem de fiyatları uygun bulmuşken, hemen aldım. Moda evindeki ile hemen hemen aynı duvağı bulmuştum ve verdikleri diğer taraftakinin yarısından da düşüktü. Tac deseniz aynı şekilde. Hem modelini çok beğendim hem de fiyatı bütçemize uygundu. Duvak, tac gibi ürünler arıyorsanız keisnlikle Asel İpek'e bakın derim. Çok orjinal gelin şapkaları, ufak tüller vs de vardı. Gelinliğime uysaydı kesinlikle onlardan da kusur kalmazdım. Bütün gelin aksesuarları benim olsun istedim bugün. Sordum ama dantel eldiven yokmuş şu an ellerinde. Yapacak bir şey yok, önce Eminönünde bakacağım var mı diye, sonra da gidip geldi mi diye soracağız :)

Bir gün daha böylece geçmiş oldu... Mideye giren ağrılar artıyor, zaman geçtikçe...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...