29 Ağustos 2012 Çarşamba

Gelin Saç Modelleri

Düğün öncesi en büyük telaşlardan biri de saç modeline karar vermek. Sürekli gittiğim bir kuaför yok şu an ne yazık ki. Yeni yeni 2 yer oluşturuyorum. Birine kesim ve fön için gidiyorum, diğerine ise saç yaptırmak için. Her ikisine de çok uzun süreli gitmiyorum.

Düğün salonunu tuttuğumuzda kuaförün ücretsiz olduğu söylenmişti. Pek sıcak bakmamıştım. Sonradan insanlardan da duyduklarımla salon kuaförlerinin iyi işler çıkardıkları idi. Ben de önce gidip kuaför ile görüştüm. Oradaki bayan da çok pozitif olunca kararımı verdim. Sıra geldi model seçmeye... 

 Önceliğim taç ve duvak kullanabileceğim modeller olduğundan buradakileri eledim ama fikir olması açısından paylaşayım dedim. Beyaz çiçekli olan topuz modeli ile aşkım hala devam ediyor, o ayrı.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...