26 Ağustos 2012 Pazar

Perdeci Düğüne 27 Günü Kalmış Çifte Karşı

Dün neydi öyle diye çığlık atasım var. Aslında gün güzel başlamıştı, diyebilirim. Daha önce beğendiğimiz ve o gün bazı aksiliklerden dolayı alamadığımız televizyonun hala kampanyası bitmemişti. Ve o artık bizim. Şimdi tek eksiğimiz 3 boyutlu film ve gözlüklerimiz. =)

Dün için asli olay perdelerimizin akşamüstü gelecek olması idi. 4-5 gibi gelecek olan perdelerin eve varışı 19:30' du. Kaç telefondan sonra geldiler, onu inanın bilmiyorum. Geldiler paketler açılmaya başladı. Nasıl olacak diye heyecanla bekliyordum. Salon perdesi gayet şık duruyordu ki, bir de storlara bakayım dedim. Demez olaydım. Evi klasikten olabildiğince uzak döşemeye çalıştık. Ama kruveze perdelerden gözümü alamadığımdan, farklı bir tarz olur demiştik. Bunu dengelemek için de storların altını düz istedim. Ama gelen storların sanırım konumuz ile ilgisi yoktu. Onlar yan komşununmuş da bize kahve içmeye gelmiş gibi duruyordu daha çok. Etek ucu dalgalı kesimdi. üzerinde de su yolu gibi şeyler vardı. problemi söyledim, alt kısmı çıkarabildiklerini sorun olmayacağını söylediler. iyi dedim, yırttık bu işten. Sonradan aklıma geldi, ben karartmalı stor istemiştim. Sordum montaj yapılmadan, ve gelenler karartmalı filan değilmiş. Dedim hiç monte etmeyin, ben bunu kabul etmiyorum. Sıra geldi diğer odalara (ki burada yazar hiç gelmeseydi, hatta perdeci sanırım kördü diyor) iki odanında perdesi aynı gelmiş, üstüne üstlük benim seçmediğim bir tülden. Önüme milyon tane tül de koysalar aradan o kadar kötüsünü bulamayacağım da kesin zaten. 

Ya belki farketmezler de kakalarız dediler, ya da cidden salaklar. Kimse kusura bakmasın ama ben başka bir açıkma bulamıyorum. Çünkü montaj için gelenlerin elinde, benim dükkanda söylediğim herşey yazıyordu. Üstüne üstlük iki odanın perdesi de farklı kodlarda gözüküyordu. Ben burada iyi niyet göremiyorum. Sizin elinizde bütün bilgiler yazılı olacak ve oradakinden daha kalitesiz ürünleri getireceksiniz. Çok yoğunuz açıklaması bence saçma. Ben bunların siparişini ramazandan çok önce vermiştim. O kadar sürede 5 tane perdeyi dikemiyorlarsa, zaten o dükkanın kapısını bile açmamalılar. Pazartesi günü gidip konuşlup, seçtiğim tüllerin tek tek fotograflarını çekeceğim, heralde o noktadan sonra işleri halledebilirler. 

Sonuç olarak, yalnızca mutfağın jaluzileri doğru getirilmişti. Yatak odasında da ürünler doğru olmasına rağmen ölçüde problem vardı. (ölçüyü de gelip kendileri aldılar) Düğüne 1 ay kala içimi bu kadar açan perdeciye an içten dileklerimi sunuyorujm. Umarım onun başına da gelir böyle bir şey, bakalım ne kadar keyif alır o zaman. O kadar koşuşturma bizi beklerken gece 10'a kadar yanlış perdelerle uğraştığımız bir günün de böylece sonuna geldik. 

Günün sonucu olarak, aldığımız her ürünün fotografını, kodunu alıp, dükkanlara gidip insanları taciz edip bize doğru ürünü yollayın demek gerekiyormuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...